Nejčastější závady motorů

1.5 a 1.6 ecoBoost
První nejběžnější poškození motorů Ford 1.5 a 1.6 ecoBoost je pozvolná ztráta chladící kapaliny a následné „uvaření“ motoru. Ztráta kapaliny může být způsobena netěsností kdekoliv v chladícím okruhu motoru, případně zpuchřením hadic které tuto chladící kapalinu vedou.

Motoru se může zkroutit hlava válců, vznikne netěsnost mezi hlavou a blokem motoru a vůz naráz ztratí výkon. V bloku se zbortí dilatační spáry mezi válci, ty mohou samozřejmě popraskat a může také prasknout i hlava motoru.
Záleží v jaké fázi jste na ztrátu vody přišli a kolik jste na motor s nedostatkem chladící kapaliny ještě najezdili.
Zborcení (vytržení) vložek v motorech 1.5 a 1.6 ecoBoost je konstrukční závadou těchto bloků první generace. Toto poškození válců čeká každý tento blok motoru v případě, že je originál, po naší opravě bloku motoru již toto nehrozí.

Opravy benzínových motorů Ford ecoBoost i ostatních benzínových motorů Ford